DERE GEÇİT VERMEZSE

RE-RE-RE-LA-SOL-FA-SOL-SOL-SOL-Mİ-FA-SOL-SOL-FA-Mİ-RE (2)

DO-DO-DO-FA-Mİ-RE-Mİ-Mİ-SOL-SOL-SOL-LA-FA-Mİ-RE (2)

DO VE RE ‘ LER KALIN…

DERE GEÇİT VERMEZSE” üzerine 120 düşünce

    1. edanur

      eminimi siniz bu olduğundan yani yanlış gibi demeyecegim çünkü yanlış olduğundan adım gibi eminim ayrıca ben tehdit etmem dediğimi yaparım hem de dediğim çıkar hisim kuvvetludir

      Yanıtla
  1. Buse

    Çok tşkler yaa sayenizde müzikten 5 alıcam saolun ne desem boş hakkınızı çiğnememeliyiz :) :) 1000 kere tşkler :) ne desem azdırrrrr :) :) tşk tşk tşk tşk tşk

    Yanıtla
  2. Eren Eraslan

    Zaten ezberleminize yok ben notalara bakaraktan yapıyorum çok kolay. Zaten ezberlersen gün için yaparsın ezberlemessen geleceğin içinde yapmış olursun. :D

    Yanıtla
  3. mélis

    sağolun gercekten ben biliyodum aslında notaları ama yarın sınav olacağından biraz daha emin olayım diye actım gercekten en güzel site burası çok seviyorum artık tüm müzik ödevlerimim yapıyorum ve sizi çok seviyorum
    iyi çalışmalar diliyorum

    Yanıtla
  4. aleyna

    furkan sn 10 aldıysan ben80000000000000000000000000000000, 0000000000000000000000000,
    00000000 aldım

    Yanıtla
  5. beyza bora

    sağolun sizin sayenizde müzik dersinden 5 yani 100 aldım .
    okulunn en kızgın hocasından yemekten kurtuldummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    Yanıtla
  6. neslihan

    bu notalar yanlış doğruları farklı
    burada herkez bewşe gidiyosa kitabına baksın orada notalar zaten yanlış
    siz gidin başka siteye bakın bende balıom yani…

    Yanıtla
  7. kardelen

    çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk güzel ama başka sitede farklı notalar var buna mı inanıcağım yoksa onlara mı? lütfen notaları doğru yazın………………………………………………………………….

    Yanıtla
  8. beyza

    çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk tşk

    Yanıtla
  9. esra çetin

    yaaaaaaaaa bu notalar yanlııııışşşşşşşş.!!!!!!.napıyosunuz yaaaaaaa.bi de bana ritmi lazım.SALAKLAARRRRRRRR.

    HALİL KUZGUN SEN 5-B’desin dimiiiiiiiiiiiiiiiiiAYIP BEEEEEE ne kELİMELER ONLAR ÖYLE BEN BUNLARI OKULDA SÖYLEMİYOMM SEN NAPIYONNNNNNNNNNN bakkkkkkkkk OKULDA SUYUNU ÇIKARCAM SENİN BENCE KAÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇ!!!!!!!!!!.

    Yanıtla
  10. koray

    çok sağ olun notaları bilmiyordum sizden aldım yarın sınavım vardı ve ben hiç bir şey bilmiyordum bide bütün müzik sınavlarımda size bakıyorum

    Yanıtla
  11. Selin

    Ben çoook teşekkür ederim başka hiç bir sitede bulamıyorum.o sitelerde ya yanlış çıkıyor ya da yazmıyorlar ama bu site öyle değil hakkınız ödenmez çooooook teşekkürler artık hep buradan açıcam notaları burası süper bir site arkadaşlarıma da tavsiye edeceğim…….

    Yanıtla
  12. bilinmeyen

    gerçekten çok ihtiyacım vardı sağollun ama bu siteyi bulmasaydım btmıştım hoca sözlü yapcak sssssssssaaaaaaaaağğğğğğğğğoooooooooollllllllllllllll…..

    Yanıtla
  13. gülcan

    deregeçit verirse atlamam taştan taşa …

    oynereyede koyun girmiş dereye öldü çigeriçıktı bak yine …
    asasasasasasasasasasasasasasasasasasasasss
    :))))))))

    Yanıtla
  14. odev kız

    ya cokkkk… saolun sayenizde yüz alıcım cok minnetarim tenkyyyyyyyuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

    Yanıtla

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayınlanmayacak.

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>